به مناسبت هفته وقف؛

همایش استانی «یاوران وقف» در امامزاده محمد(ع) درب‌گنبد برگزار شد

همایش استانی «یاوران وقف» به میزبانی شهرستان کوهدشت در بقعه متبرکه امامزاده محمد(ع) درب‌ گنبد برگزار شد.

به گزارش همای سعادت،همایش استانی یاوران وقف امروز، چهارم مهرماه به مناسبت هفته وقف با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدجواد عباس‌زاده،معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه‌ لرستان و جمعی از مسئولان کوهدشت در بقعه متبرکه امامزاده محمد(ع) درب‌گنبد کوهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی سپهوند، امام جمعه کوهدشت در این همایش با تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت هفته وقف،گفت:دفاع مقدس برگرفته از دین مقدس اسلام است، رزمندگان و شهدای عزیز در این دوران به آرمان‌های امام خمینی(ره) و منویات رهبری مانایی بخشیدند.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس بازخوانی رشادت‌ رزمندگان و شهدای گرانقدری است که برگ زرینی بر افتخارات انقلاب اسلامی به شمار می‌روند، به تحولات محور مقاومت اشاره کرد و افزود: دفاع مقدس ادامه دارد، امروز رزمندگان اسلام در محور مقاومت در لبنان، از مظلومان عالم دفاع می‌کنند لذا می‌طلبد در هفته دفاع مقدس به شاخصه‌های فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت توجه ویژه داشته باشیم.

سپهوند با تقدیر از زحمات بسیج، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، تا زمانی که ظلم وجود دارد و استکبار جهانی منابع کشورهای مظلوم را می خواهد تصرف کند، وظیفه خود می‌داند که در مقابل زورگویان دفاع کنیم.

انتهای پیام/