همایش زینبی ها در خرم آباد برگزار شد

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان با اشاره به ایثارگری های بانوان در دوران دفاع مقدس، گفت: این استان،۵۴۴ شهید زن، تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

به گزارش اختصاصی همای سعادت آنلاین، مریم سپهوند، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، صبح امروز در همایش زینبی ها که به منظور تبیین نقش زنان در دفاع مقدس، در حسینیه حبیب بن مظاهر خرم آباد برگزار شد، با اشاره به نقش آفرینی های بانوان در دوران ۸ سال دفاع مقدس، گفت: سند افتخار این رشادت ها و ایثارگری ها، تقدیم ۶ هزار و ۵۴۴ شهید استان لرستان برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است که از این تعداد، ۵۴۴ شهید، زن بوده اند.

وی افزود: این همایش به منظور تجلیل از بانوان نقش آفرین در دفاع مقدس و همچنین یک موج آفرینی، جریان سازی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از این نسل، به نسل جوان و نوجوان برگزار شد.

سپهوند با اشاره به همکاری و مشارکت امور بانوان استانداری، بنیاد حفظ آثار و و نشر ارزش های دفاع مقدس، دستگاه های اجرایی، سازمان ها و نهاد های مختلف استان در برگزاری این همایش، اظهار کرد: همایش مذکور، ذیل کنگره ی ۶ هزار و ۵۴۴ شهید استان لرستان، برگزار شد.

انتهای پیام/