همفکری لازمه پیشرفت جوانان در فعالیت‌های تشکیلاتی است/ مجمع جوانان لرستان باید پویا و فعال تر از گذشته شود

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اینکه همفکری لازمه پیشرفت جوانان در فعالیت های تشکیلاتی است گفت: مجمع جوانان لرستان باید فعال و پویا تر از گذشته شود.

به گزارش همای سعادت آنلاین به نقل از روابط عمومی، حشمت اله امان الهی در جلسه مجمع تشکل‌های مردم نهاد که در خانه جوان خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد در حوزه جوانان با توجه به ظرفیت‌، بستر و نیروی جوانی گام‌های ارزشمندی در مسیر رشد و اعتلای جوانان و کشورمان بر دارند.

وی افزود: فکر و ایده جوانی سرشار از خلاقیت است و باید این مهم شکوفا شود و در اختیار پیشرفت و آبادانی کشور قرار گیرد.

امان الهی با اشاره به اینکه فعالیت‌های سمن‌ها همواره یکی از دغدغه‌های ما بوده است بیان کرد: مجمع جوانان لرستان باید به دور از حاشیه‌ها فعالیت خود را با قوت و قدرت بیشتر ادامه دهد و اگر مشکل و حواشی نیز وجود دارد آن را رفع و رجوع نماید.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: تمرکز به کشور طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در گام دوم بر عهده جوانان است و لازم است جوانان خود را در این عرصه بیش از گذشته اثبات و فعالیت ها را نیز برعهده بگیرند.

امان الهی گفت: پیگیر مطالبات سازمان های مردم نهاد در بحث‌های معافیت مالیاتی سمن ها، بیمه تامین اجتماعی و امریه سربازان خواهیم بود و از هر ظرفیت و بستر قانونی برای تقویت آنها استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/