با همت مدیر عامل موسسه مهر گیتی؛

هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه در دورود افتتاح شد +تصاویر

با همت زهرا گیتی نژاد،مدیر عامل موسسه مهر گیتی،هنرستان دخترانه بهسود دورود افتتاح شد.

به گزارش همای سعادت، همزمان با برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه لرستان در مراسمی باشکوه که با حضور حجت الاسلام محمد قائدرحمتی امام جمعه،سید مصطفی موسوی،فرماندار شهرستان دورود،یونس بهاروند،مدیرکل نوسازی مدارس استان و سرپرست آموزش و پرورش لرستان و تنی چند از مسدولان استانی برگزارشد، هنرستان ۲۴۰ نفره دخترانه بهسود ۵ در شهرستان دورود با اعتباری در حدود ۱۲ میلیارد تومان توسط بانوی مدرسه ایران “زهرا گیتی نژاد” مدیر عامل موسسه مهر گیتی افتتاح و به بهره برداری رسید.

در ابتدای این مراسم حجت لطفی‌زاده، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دورود،ضمن تشکر از زحمات و تلاش های خیرخواهانه و خداپسندانه خیران مدرسه‌ساز گفت:امروز شاهد حضور خیرین عزیز مدرسه‌‌ساز در شهرستان دورود هستیم، که با تمام توان پای کار هستند.

وی با بیان اینکه هنرجویان هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه بهسود۵ شهرستان دورود، پس از دوران تحصیل دغدغه شغل نخواهند داشت و با حرفه و مهارتی که در این هنرستان یاد می‌گیرند، می‌توانند وارد بازار کار شوند، افزود:فارغ‌التحصیلان رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش، توانایی فعالیت کردن در حرفه آموزشی خود را کسب می‌کنند، تا به عنوان کارآفرین در بازار نمود پیدا کنند.

بهاروند، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و سرپرست اداره کل آموزش و پروش لرستان در مراسم افتتاح این هنرستان خیر ساز با اشاره به نقش ارزشمند خیران در رشد و توسعه محیط‌های فرهنگی گفت: سال گذشته ۵۴ تفاهم نامه با خیران داشتیم.وی افزود: سال گذشته خیران ۱۵۰ میلیارد تومان تعهد کردند که به صد در صد آن عمل کردند.

زهرا گیتی نژاد مدیرعامل موسسه خیریه مهر گیتی نیز در این آئین با بیان اینکه فعالیت های موسسه اش تنها به مدرسه سازی ختم نمی شود، گفت: علاوه بر این کار به فکر تجهیز مدارس و نیز وسایل آموزشی مدارس هستیم.

انتهای پیام/