رئیس ستاد انتخابات لرستان:

هیچ آماری تا زمان اعلام وزارت کشور قابل استناد نیست

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت:هیچ آماری مبنی بر نتایج صندوق های اخذ رأی در فضای مجازی تا زمان تأیید و اعلام از طرف وزارت کشور قابل استناد نیست.

به گزارش همای سعادت،احسان یاوری در ساعات پایانی فرآیند رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: ممکن است در برخی صندوق های سیار که فرآیند رأی گیری به اتمام رسیده از طرف نمایندگان کاندیداها آماری در فضای مجازی منتشر شود که به هیچ عنوان قابل استناد نبوده و در حد گمانه زنی می باشند.

وی ادامه داد:از اصحاب رسانه انتظار داریم از انتشار این آمار و گمانه زنی ها که صرفا باعث تشویش اذهان می شوند خودداری کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تصریح کرد: در برخی از صندوق های سیار و روستایی که اخذ رأی به اتمام رسیده با نظر هیأت اجرایی فرآیند شمارش آرا آغاز شده است.

یاوری تأکید کرد: طبق قانون هیچ آماری از جانب شهرستان ها و استان ها اعلام نشده و به وزارت کشور ارسال می شوند تا پس از تأیید به صورت رسمی از طرف وزارت کشور به سمع و نظر مردم برسند.

وی گفت: انتظار داریم تا صبح روز فردا شمارش آرا در استان به اتمام رسیده و به وزارت ارسال شود.

رئیس ستاد انتخابات عنوان کرد: آمار نهایی میزان مشارکت نیز همراه با اعلام نتایج توسط وزارت کشور اعلام خواهد شد.

یاوری همچنین در خصوص روند برگزاری انتخابات در لرستان اظهار کرد: از صبح امروز تا کنون که بیش از ۱۶ ساعت از فرآیند رأی گیری انجام شده خوشبختانه هیچ مشکلی گزارش نشده و انتخابات در کمال آرامش و امنیت دقایق پایانی خود را سپری می کند.

انتهای پیام/