هیچ گونه کمبودی در بازار لرستان وجود ندارد/پلمپ واحدهای صنفی متخلف

سرپرست سازمان صمت لرستان گفت: در حال حاضر هیچ‌گونه کمبودی در بازار لرستان وجود ندارد و مایحتاج ضروری مردم مانند روغن، برنج، قند، مرغ و تنقلات به‌اندازه نیاز تامین شده است .

به گزارش همای سعادت به نقل از موج خبر ،بختیار رازانی ، اظهار داشت: در صورت مشاهده تخلفاتی مانند گران‌فروشی واحدهای صنفی متخلف را به‌سرعت پس از بازرسی پلمب می‌کنیم.

وی افزود:با توجه به شرایط کرونایی کشور از تمامی مردم لرستان انتظار داریم که در راستای کمک به کادر درمان و حفظ سلامت خود مراسم شب یلدای امسال را به‌صورت مجازی و دور از تجمعات خانوادگی برگزار کنند.

رازانی بابیان اینکه باوجوداین توصیه‌ها اما با توجه به وظایف سازمانی خود مانند بازرسی از اصناف را انجام می‌دهیم، گفت: در این ایام تا چند روز پس از شب یلدا در دو نوبت اصناف استان را خصوصاً صنف‌های آجیل، شیرینی و میوه‌فروش را بازرسی می‌کنیم.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان کرد: در صورت مشاهده تخلفاتی مانند گران‌فروشی واحدهای صنفی متخلف را به‌سرعت پس از بازرسی پلمب می‌کنیم.

رازانی با اشاره به اینکه هیچ‌گونه کمبودی در بازار لرستان در حال حاضر وجود ندارد، تصریح کرد: مایحتاج ضروری خانواده مانند روغن، برنج، قند، مرغ و تنقلات به‌اندازه نیاز مردم در بازار موجود است.

وی خاطرنشان کرد: اصناف لرستان به‌جز گروه اول در روزهای شنبه و یک‌شنبه بایستی کسب‌وکار خود را در ساعت ۱۸ عصر تعطیل کنند در غیر این صورت با شدت با آنان برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/