هیچ یک از نیروها و پیمانکاران شیلات،نسبتی با بنده ندارند

مدیرکل شیلات لرستان با بیان اینکه ما پروژه ها را از طریق سامانه ستاد و سامانه دولت ، واگذار می کنیم ،گفت: هیچکدام از پیمانکاران شیلات و همچنین نیروهای این اداره ، نسبتی با بنده ندارند.

به گزارش همای سعادت، کیارش بیرانوند ، در نشست خبری مجازی با خبرنگاران ، در گروه واتساپی مدیران و رسانه، با بیان اینکه در چند سال گذشته ۳ مرکز صنایع تبدیلی را در شهرستانهای خرم آباد ، الیگودرز و بروجرد ، راه اندازی کرده ایم،اظهار داشت : مردم استان، به دنبال تازه خوری هستند و از محصولات عمل آوری شده به خاطر هزینه مازاد و کیفیت پایین ، استقبال چندانی ندارند.

وی از افزایش مراکز عمل آوری در مکانهایی مثل مزارع سپیددشت ، مزارع چم چیت و دو آب خبر داد و افزود : با عمل آوری، صادرات محصولات هم راحت تر صورت می گیرد و اگر کسی در این زمینه آمادگی همکاری دارد ، ما هم آماده همکاری با او هستیم.

بیرانوند در خصوص سوال خبرنگار همای سعادت که آیا شایعات مبنی بر اینکه نیروهای اداره شیلات از اقوام شما هستند ، صحت دارد یا نه ، اظهار داشت : در سال ۹۳ که مستقل شدیم ، هیچگونه امکاناتی نداشتیم و ما یک مجموعه ۱۰ نفری بودیم که آن نیروها هم از نیروهای کارشناسی استخدام شده در سال ۸۰ بودند و ما مجبور شدیم برای اداره کل شدن ، یک سری خدمات مثل ماشین ، راننده ، نیروهای خدماتی ، نگهبان و … را با همکاری استانداری وقت و سازمان برنامه ریزی ، بگیریم.

مدیرکل شیلات افزود : در این راستا ، با ۱۶ نفر از نیروهای حجمی ساعتی قرارداد بستیم و همین نیروها از سال ۹۳ وجود دارند و هیچگونه رابطه استخدامی با دستگاه ما ندارند.

بیرانوند بیان کرد : جهت جذب نیرو ، سال گذشته یک آزمون استخدامی برگزار کردیم و ۸ نفر کارشناس تخصصی را جذب کردیم و مجوز ۱۲ نفر دیگر را گرفته ایم و از طریق آزمون استخدامی، جذب خواهند شد.

وی اضافه کرد : ما پروژه های پیمانکاری و خدماتی را از طریق سامانه ستاد و سامانه دولت ، واگذار می کنیم و در این راستا هم هیچ یک از پیمانکاران شیلات ، با بنده ، نسبت فامیلی ندارند.

انتهای پیام/