واحدهای صنفی صافکاران اتومبیل ظرف مدت ۷۲ ساعت شناسایی شوند

رحیمی به عملکرد مثبت اتحادیه صنفی صافکاران اتومبیل اشاره کرد و گفت:این اتحادیه واحد های بدون پروانه کسب فعال در مرکز و حاشیه شهر را شناسایی و ظرف مدت ۷۲ ساعت آینده لیست آنها را به همراه گزارش جامعی از عملکرد اتحادیه به اتاق اصناف ارسال کند.

به گزارش همای سعادت، در راستای برگزاری جلسات اتاق اصناف مرکز لرستان با هیئت مدیره اتحادیه های صنفی، جلسه ای باحضور رییس اتاق اصناف، مسئول امور اتحادیه های صنفی مرکز لرستان ،هیئت مدیره و مدیر اجرایی اتحادیه صنفی صافکاران اتومبیل شهرستان خرم آباد برگزار شد.

حشمت رحیمی، رییس اتاق اصناف مرکز لرستان، به عملکرد مثبت اتحادیه صنفی اشاره کرد و گفت: این اتحادیه واحد های بدون پروانه کسب فعال در مرکز و حاشیه شهر را شناسایی و ظرف مدت ۷۲ ساعت آینده لیست آنها را به همراه گزارش جامعی از عملکرد اتحادیه به اتاق اصناف ارسال کند.

وی آمار واحد های دارای پروانه کسب منقضی این اتحادیه را مطلوب دانست و از هیئت مدیره خواست لیست ۱۰۰ واحد بدون پروانه کسب در شهرک صنوف زاگرس را جهت ساماندهی و پروانه دار شدن به اتاق ارسال نمایند.

مهندس افشاریان ،مسئول امور اتحادیه های صنفی مرکز لرستان در این جلسه تعداد اعضای اتحادیه صافکاران اتومبیل را۲۳۲ واحد عنوان کرد و گفت :با توجه به تعداد ۱۸ واحد دارای پروانه کسب منقضی این اتحادیه عملکرد مطلوبی در این خصوص داشته است.

وی با اشاره به اینکه خود اتحادیه صنفی مستقر در شهرک صنفی، میزبان مرکز بهداشت جهت واکسیناسیون است، شایسته است ضمن اطلاع رسانی این موضوع به اعضای تحت پوشش، بر لزوم همراه داشتن کارت واکسن در محل کسب توسط اعضا تاکید کنند.

انتهای پیام/