واژگونی تریلی در جاده بروجرد- اراک یک فوتی برجا گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، گفت: واژگونی تریلی در جاده بروجرد- اراک یک فوتی و یک مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش همای سعادت، محمد قدمی امروز جمعه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حوالی ساعت ۶:۳۰ امروز طی تماس تلفنی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر لرستان مبنی بر واژگونی خودروی تریلی FH در کیلومتر ۱۴ محور بروجرد – اراک موقعیت سد «دهکرد» سریعاً دو تیم امداد و نجات از پایگاه امداد و نجات بین شهری زالیان به محل حادثه اعزام شدند.

وی، ادامه داد: عوامل امدادی پس از حضور در صحنه حادثه و ارزیابی صحنه و خودرو اقدام به تثبیت خودرو کرده و پس از تریاژ افراد حادثه دیده تیم امداد جمعیت هلال احمر با همکاری اورژانس ۱۱۵ اقدام به ارائه خدمات کمک‌های اولیه به صورت سرپایی به فرد مصدوم کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، گفت: شدت حادثه به حدی بود که یکی از سرنشینان در دم جان باخته و توسط تیم نجات حاضر در صحنه و عوامل آتش نشانی با ست نیمه سنگین هیدرولیک فرد فوتی محبوس شده در خودرو رهاسازی و با حفظ شرعیات تحویل آرامستان شد.

قدمی، ضمن خدا قوت به عوامل امدادی و دستگاه‌های امدادرسان، گفت: با توجه به شروع شدن فصل سرد و بارش‌ها از هموطنان عزیز خواستاریم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و از سلامت خودروی خود اطمینان کسب کرده تا شاهد همچنین حوادث ناگواری در این ایام نباشیم.

منبع خبر:مهر

انتهای پیام/