ورودی مسیرهای مناطق گردشگری سلسله مسدود می شود

فرماندار سلسله ،گفت:ورودی مسیرهایی همچون مناطق گردشگری کهمان و هنام که بیشترین بازدید کننده را دارند در روزهای ۱۳ و ۱۴ فروردین مسدود است و گردشگرانی که قصد ورود به این مناطق را داشته باشند دچار مشکل خواهند شد.

به گزارش همای سعادت ،مرتضی مهدوی کیا روز چهارشنبه در جلسه ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا در سالن جلسات فرمانداری سلسله، با اشاره به وضعیت نارنجی شهرستان، اظهار داشت: همچنین مسیرهای ورودی شهرستان از سمت فیروزآباد به الشتر و سه راهی پلیس راه به منظور جلوگیری از ورود خودروهای گردشگران مسدود می شود تا با پیک شیوع ویروس کرونا و تغییر وضعیت شهرستان مواجه نشویم.

وی بر همکاری تمام دستگاه های اجرایی شهرستان با شبکه بهداشت و درمان به عنوان محور اصلی اجرای برنامه های کنترل ویروس کرونا در شهرستان تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه همچنان درگیر این بیماری هستیم باید تا بهبود وضعیت و عادی شدن شرایط، تمامی مصوبه های ستاد با جدیت دنبال شوند.

مهدوی کیا با اشاره به تعطیلی ۲ هفته ای تالارهای پذیرایی و اقامتی و بوستان های تفریحی، عنوان کرد: باید تمامی تلاش خود را بکار گیریم که وضعیت شهرستان پایدار مانده و دچار مشکلی درخصوص شیوع گسترده ویروس نشویم.

ایرنا
انتهای پیام/