پاسخگویی بر خط از طریق سامانه ۱۱۱ توسط مدیر کل بهزیستی لرستان
مدیرکلبهزیستی لرستان باحضور در«سامد»و از طریق خط تلفنی ۱۱۱ پاسخگوی درخواستها و مشکلات مددجویان شد.
به گزارش همای سعادت،به منظور تقویت تعامل مردم و دولت و پاسخگویی مستقیم به مسائل و مشکلات مددجویان و جامعه هدف بهزیستی،”همایون عمودی زاده”،مدیر کل بهزیستی استان،از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت «سامد» با شماره تماس ۱۱۱ در استانداری پاسخگوی تماس های تلفنی مددجویان بود.
مسائل و مشکلات مطرح شده توسط مددجویان، بوسیله سامانه ۱۱۱ از طریق اداره پذیرش بر اساس ضوابط و دستورالعمل های سازمانی تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری و پاسخ داده خواهند شد.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰