پاسخگویی مدیرکل راهداری لرستان به مشکلات مردمی از طریق تلفن گویای ۱۴۱
به گزارش همای سعادت، صبح امروز به مناسبت هفته حملونقل، رانندگان و راهداری، مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری لرستان به همراه اعضای شورای معاونین باحضور در مرکز مدیریت راهها، پاسخگوی سوالات هم استانی ها از طریق تلفن گویای ۱۴۱ بود.
مرتضی شیروانی، مدیرکل راهداری لرستان در این برنامه اظهار کرد:سامانه ۱۴۱ همیشه به صورت ۲۴ ساعت فعال و آماده پاسخگویی به سوالات مردم است.
وی ادامه داد: مرم در سامانه ۱۴۱ با چهار بستر ارتباطی تلفن گویای ۱۴۱، اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ میتوانند از آخرین وضعیت راههای استان و همچنین وضعیت تردد استانها مطلع شوند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان لرستان اضافه کرد:همچنین هرگونه شکایت در حوزه راهها،حمل ونقل کالا و مسافر را می توان در این سامانه ثبت کرد.
شیروانی بیان کرد:عدم پرداخت کرایه کامیون، مشکلات جادهای و مشکلات حوزه حمل و نقل از جمله سرفصلهای مورد سوال مردم،در این برنامه بود.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰