پاسخگویی ۲۴ ساعته سامانه ارتباط مردمی ۱۵۲۶

مدیر کل امور مالیاتی لرستان ،گفت :در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا ‌و اطلاع‌رسانی هر‌چه بیشتر سامانه تلفن گویای ۱۵۲۶ در قالب اجرای طرح جامع مالیاتی و به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ای به کلیه مودیان مالیاتی، فعالان اقتصادی و صاحبان مشاغل، راه اندازی شده است.

به گزارش همای سعادت به نقل از روابط عمومی ،هادی ملکشاهی با بیان اینکه در شرایط کرونا و ضرورت اجتناب از تجمع مردم، سامانه ارتباط مردمی با هدف رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع و لحاظ پروتکل‌های بهداشتی، بیش از پیش ضرورت به نظر می‌رسد.

وی افزود: این سامانه‌ ضمن فراهم کردن زمینه ارتباط سریع و آسان مؤدیان با کارشناسان مالیاتی، موجب تسریع در روند انجام فرایند مالیاتی می شود.

ملکشاهی بیان کرد : سامانه تلفنی ۱۵۲۶ اداره کل امور مالیاتی استان لرستان به صورت ۲۴ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و شبهات مودیان مالیاتی است.

مدیرکل امور مالیاتی تصریح کرد: زبده‌ترین کارشناسان این اداره کل، در ساعات اداری، به سوالات و ابهامات مودیان مالیاتی از طریق تلفن پاسخ می‌دهند و در ساعات غیر اداری نیز از طریق سیستم رایانه‌ای خودکار به سوالات مودیان پاسخ داد می‌شود.

وی در خاتمه یادآور شد؛ مودیان می‌توانند سوالات خود را در زمینه‌های ذیل
ثبت‌نام و پیگیری شماره اقتصادی، اظهارنامه مالیاتی و پرداخت الکترونیکی، نحوه ارسال صورت معاملات فصلی، ثبت الکترونیکی صندوق و نصب نرم افزار فروش، مالیات بر درآمد حقوق، ارتباط با مدیریت امور مالیاتی و دریافت پیشنهادات و انتقادات و گزارش فرار مالیاتی از سوی مودیان و …از طریق این سامانه با کارشناسان ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/