دبیر شورای هماهنگی بانک های عامل لرستان خبر داد؛

پرداخت هشت هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در لرستان

دبیر شورای هماهنگی بانک های عامل لرستان گفت: ۱۷ درصد تسهیلات ازدواج معادل هشت هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال در لرستان توسط شعب بانک ملی پرداخت شده است.

به گزارش همای سعادت،طالب یاسمی روز سه شنبه در بازدید از شعب بانک ملی استان اظهار کرد: کل اعتبار بانک ملی تا پایان خردادماه امسال یک هزار و ۹۳ میلیارد ریال بود اما تا پایان سال گذشته ۲ هزار و ۷۳۳ میلیارد ریال تسهیلات توسط شعب این بانک پرداخت صورت گرفته که معادل ۲۵۰ درصد و تقریبا سه برابر کل اعتبار بانک بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین پرداختی بانک ها در زمینه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری مربوط به بانک ملی بوده است عنوان کرد: هفت هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال توسط بانک های دولتی و یک هزار و ۵۰ میلیارد ریال نیز توسط بانک های خصوصی پرداخت شده که کمترین پرداختی ها متعلق به بانک های خصوصی ایران زمین و دی بوده است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های لرستان گفت:پارسال کل اعتبار ازدواج برای لرستان ۵۰ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال بود که از این اعتبار توسط ۲۷ بانک عامل استان ۴۱ هزار و ۴۸۵ میلیارد ریال جذب و پرداخت شده است.

یاسمی با اشاره به تسهیلات فرزندآوری افزود:همچنین ۱۲ هزار و ۲۲۹ میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری از طریق ۲۶ بانک محلی به ۱۸ هزار و ۸۳۷ نفر پرداخت شده است.

وی یادآور شد: افرادی که کارت گواهی پایان خدمت ندارند برای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نیاز به ارایه این گواهی ندارند.

انتهای پیام/