پرداخت ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات بخش مسکن روستایی در بروجرد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد از پرداخت ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی در این شهرستان طی سال گذشته خبر داد.

 

به گزارش همای سعادت از خرم‌آباد، سید حسین ریاضتی روز سه شنبه در شورای مسکن شهرستان که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، گفت: در سال گذشته ۳۷۰ فقره تسهیلات مسکن روستایی هر فقره به مبلغ ۴۰ میلیون تومان به متقاضیان وام مسکن در روستاها پرداخت شد.

 

وی افزود: همچنین سال گذشته در قالب طرح مسکن محرومین ۱۰۲ واحد هر واحد با اختصاص ۶۵ میلیون تومان تسهیلات ویژه افراد محروم در روستاها ساخته شده است.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد تصریح کرد: به دنبال خسارت سیل فروردین سال گذشته، ۴۴۰ فقره تسهیلات مسکن روستایی به منظور بازسازی منازل خسارت دیده نیز پرداخت شد.

 

ریاضتی ادامه داد: همچنین در بخش تعمیرات مسکن روستایی ۱۰۹ فقره وام به ارزش ۲.۸ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

 

وی با بیان اینکه در مجموع در سال گذشته ۶۰ میلیارد تومان در بخش مسکن روستایی تسهیلات پرداخت شده است، اظهار داشت: پس از زلزله سال ۸۵ بروجرد موقعیت خوبی پیدا کرد و در نُرم تبدیل به احسن کردن واحدهای خشتی و گلی ۸۴ درصد رشد داشته درحالی که این نُرم در کشور ۴۲ درصد است.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد گفت: در حال حاضر تا کنون حدود ۲۵ هزار واحد مسکونی در بروجرد تبدیل به احسن و بازسازی و مقاوم سازی شده است.

 

ریاضتی یادآور شد: از ۳۳۰ نفر متقاضی ثبت نامی طرح ملی مسکن ۱۲۰ مورد آن به بنیاد مسکن بروجرد انتقال پیدا کرده است.

منبع مهر

انتهای پیام/