پروژه های گازرسانی به۸۷ روستای شهرستانهای خرم آباد و چگنی در دست اجراست

سرپرست شرکت گاز استان لرستان از در دست اجرا بودن پروژه های گازرسانی به ۸۷ روستای شهرستانهای خرم آباد و چگنی خبر داد.

به گزارش همای سعادت ،مهندس کرم گودرزی در دیدار با دکتر دیسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ،ضمن تشریح عملکرد شرکت گاز استان لرستان گفت:تاکنون ۱۰۰درصد جمعیت شهری شهرستان خرم آباد از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده و با تکمیل پروژه های در دست اجرای گازرسانی به ۲۴ روستای این شهرستان، ضریب نفوذ گازرسانی به جمعیت روستای واجد شرایط با همت و تلاش کارکنان خدوم شرکت گاز استان لرستان به ۹۷درصد خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در راستای گسترش عدالت اجتماعی و افزایش رفاه گازرسانی به ۶۳ روستای شهرستان چگنی با سرعت مطلوب در حال اجراست، افزود: یکی از مهم ترین اولویت های شرکت گاز استان در سالجاری تسریع در گازرسانی روستایی بوده و با تکمیل این پروژه ها که عمدتا مربوط به بخش شاهیوند می باشند ضریب گازرسانی به جمعیت روستایی واجد شرایط شهرستان چگنی به عدد۹۶ درصد خواهد رسید.

گودرزی ادامه داد : پیش بینی می گردد تا پایان سال ۱۴۰۰ با گازرسانی به تمام روستاهای واجد شرایط این حوزه، شهرستان چگنی به عنوان شهرستان سبز معرفی گردد.

سرپرست شرکت گاز استان لرستان در ادامه با اشاره به اهمیت اجرای پروژه های بازسازی و مقاوم سازی جهت افزایش تاب آوری شبکه گاز، بیان کرد: پروژه بازسازی لوله انتقال گاز در محل عبور از عرض رودخانه چم دیوان که در سیل سال گذشته آسیب جدی دیده بود با تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت به پایان رسیده و باعث تامین جریان گاز پایدار و ایمن به شهر دوره ، روستاها و صنایع این منطقه گردیده است.

گودرزی با بیان اینکه با توجه به زیر ساختهای گازرسانی مناسبی که در استان موجود است، اعلام نمود: هیچ گونه محدودیتی برای استفاده صنایع از گاز طبیعی به عنوان سوختی پاک و ارزان وجود ندارد.

در ادامه دکتر ویسکرمی با تشکر از زحمات شرکت گاز استان لرستان در گازرسانی به شهرها و روستاهای مختلف استان ،گفت: اقدامات شرکت گاز استان لرستان در راستای خدمات رسانی به مردم و توسعه عدالت اجتماعی بوده و گازرسانی به مناطق روستایی و محروم به دلیل شرایط خاص نیازمند توجه بیشتر است که خوشبختانه در دستور کار این شرکت قرار دارد.
انتهای پیام /