پیام استاندار لرستان به مناسبت روز روستا و عشایر

استاندار لرستان با صدور پیامی ۱۵ مهرماه روز ملی روستا و عشایر را تبریک گفت.

به گزارش همای سعادت، ابوطالب شفقت،استاندار لرستان با صدور پیامی ۱۵ مهرماه روز ملی روستا و عشایر را تبریک گفت.

متن پیام استاندار لرستان به شرح زیر است:

نامگذاری ۱۵ مهرماه در تقدیم سراسر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ با عنوان روز روستا و عشایر؛ مجالی مغتنم برای پاسداشت مجاهدت‌ها و تلاش جامعه‌ای است که مظهر صدق و صمیمیت و آغازگر زندگی و تمدن بشری هستند.

جامعه روستایی و عشایری عشایر همواره نقش مهمی در پیروزی، ثبات و استمرار انقلاب اسلامی ایران داشته‌اند تا آنجا که امام خمینی(ره) از آنان را «ذخایر انقلاب» دانسته و رهبر معظم انقلاب با اوصافی چون «خاستگاه اقتصاد مقاومتی و سنگر تامین امنیت غذایی، فرهنگی و مرز‌های ایران اسلامی» از آنان یاد می‌کند.

روشن و مبرهن است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مصمم به استمرار حمایت برای پیشرفت همه‌جانبه روستاهای کشور با شتاب روزافزون است و امروز در بسیاری از عرصه‌ها شاهد توسعه روستاها هستیم هرچند دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌های عمومی و دست اندرکاران باید تمام تلاش خود را در جهت خدمت رسانی بیش از پیش به روستاییان و عشایر بکار گیرند.

اینجانب پانزدهم مهر ماه روز روستا و عشایر را خدمت تمامی روستاییان و عشایر عزیز و همچنین تلاشگران عرصه توسعه روستایی کشور تبریک عرض نموده و از خداوند بزرگ برای تمامی عزیزانی که دغدغه خدمت و توسعه و پیشرفت ایران اسلامی‌ را دارند،‌ آرزوی سعادت،‌ سربلندی و توفیق روزافزون دارم.

انتهای پیام/