پیام تبریک شهردار خرم‌آباد به منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد پیروزی در انتخابات را به منتخبان مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری خرم‌آباد، محمد شریفی مقدم شهردار خرم‌آباد در پیامی از حضور و شرکت شهروندان خرم‌آباد در سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره‌ی شوراهای اسلامی شهر و روستا و کاندیدای شورای شهر خرم‌آباد در عرصه انتخابات تشکر نمود و همچنین به منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تبریک گفت.

پیام شهردار خرم‌آباد به این شرح است:
بسمه تعالی

انتخابات نماد و جلوه مرد‌م‌سالاری در نظام اسلامی است که در عرصه‌های مختلف در دوران ۴۳ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی، ظهور و بروز ویژه‌ای داشته است. حضور مردم در طول دوران انقلاب پای صندوق‌های رای، همواره درخت انقلاب را بارورتر ساخته و بر شکوه و عظمت آن در پیشگاه جهانیان افزوده است.

به لطف و یاری خداوند متعال سزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با مشارکت پرشور آحاد ملت بزرگوار ایران و علی الخصوص مردم همیشه در صحنه شهر خرم‌آباد برگزار گردید.

انتخابات شورای اسلامی شهر یکی از انتخابات حساس و حائز اهمیت است که به طور مستقیم با سرنوشت شهر، آبادانی و توسعه‌ی پایدار شهرها در ارتباط است. قطار عمران و آبادانی شهر خرم‌آباد اکنون بر روی ریل خود در حال حرکت است و قطعاً با انتخاب اعضای با تجربه، تازه نفس, دلسوز و همدل به جرات می‌توان گفت خرم‌آباد درمسیرتوسعه است.

اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان شهروندان در پارلمان شهر با وفاق، هم‌افزایی، مشارکت و برنامه‌ریزی و تصویب لوایح و پروژه‌های توسعه‌ی پایدار شهری در جهت رفع مشکلات و حل مسائل تاثیرگذار خواهند بود.

اینجانب از تمام نامزدهای ششمین دوره شورای اسلامی شهر خرم‌آباد که در این عرصه حضور یافتند تقدیر و تشکر نموده و ضمن تقدیر و سپاس از اعضای گران‌مایه‌ی دوره‌ی پنجم، تبریک صمیمانه خود را به شما منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، اعلام می‌دارم و امیدوارم در سایه هم افزایی و تعامل متقابل میان خادمین مردم در نهاد شورا اسلامی شهر و شهرداری، بتوانیم به سمت تحقق اهداف متصور در سند چشم انداز توسعه شهری گام برداریم.

استمرار  موفقیت‌های شما را از درگاه حضرت حق خواستارم و امیدوارم ششمین دوره شورای اسلامی شهر خرم‌آباد ، تسریع بخش روند عمران، آبادانی و پیشرفت شهر  گردد

محمد شریفی مقدم -شهردار خرم‌آباد

انتهای پیام/