پیام تبریک مدیر کل امور مالیاتی استان لرستان به مناسبت روز مالیات

مدیر کل امور مالیاتی استان لرستان با صدور پیامی فرارسیدن روز مالیات و آغاز هفته فرهنگ مالیاتی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان لرستان ، در متن پیام هادی ملکشاهی چنین آمده است:

مالیات هزینه زندگی اجتماعی است که کیفیت رفاه، آسایش، امنیت پایه، آموزش و پرورش،آموزش عالی و بهداشت و درمان را به تبع خواهد داشت. ۱۶ تیرماه مصادف با «روز مالیات» و آغاز هفته فرهنگ مالیاتی است. برهه ای که به تجلیل از سنگربانان جبهه اقتصاد می‌نشینیم. سربازانی که رزم‌شان در دو حیطه وصول عادلانه و فرهنگ‌سازی مالیاتی موجبات صف‌بندی و رویارویی با تحریم‌های کمرشکن را فراهم آورده است.

از اینرو در این خجسته روز سپاس از سربازان اقتصادی، جا دارد علاوه بر خانواده مالیاتی، قدردان اصحاب محترم رسانه باشیم که در نیل به مقاصد فرهنگی این اداره کل، همدوش کارکنان آن ظاهر شده ‌اند و قدردان مشارکت شهروندان وظیفه شناس استان‌مان که در ارائه اظهارنامه‌ امسال نیز با حضورشان احقاق صد درصدی را میسر نموده و نام لرستان را در نیل به مقاصد فرهنگ‌سازی مالیاتی در صدر استان‌های کشور نهاد.

همچنین جا دارد در طلیعه این هفته از همکاری مجامع امور صنفی،اتحادیه ها و کلیه فعالان اقتصادی قدردانی کنیم و مدال افتخار خدمت بی‌منت‌مان را بر سینه کارکنان خدوم اداره کل امور مالیاتی بگذاریم و بگوییم تاریخ در این بزنگاه اقتصادی هیچگاه مجاهدت‌های شما را در این دوران تحریم اقتصادی و شیوع ویروس کرونا فراموش نخواهد کرد.

انتهای پیام/