پیام تبریک نماینده ولی فقیه در پی افتخار آفرینی قهرمانان لرستانی در پارالمپیک

نماینده ولی فقیه در لرستان طی پیامی افتخار آفرینی پرتابگران شایسته لرستانی در رقابت های دوو میدانی پارالمپیک پاریس را تبریک گفت.

به گزارش همای سعادت آنلاین،حجت السلام والمسلمین شاهرخی،نماینده ولی فقیه در لرستان طی پیامی کسب مدال طلای” امیرحسین علیپور” و کسب مدال نقره “حسن باجولوند” پرتابگران شایسته لرستانی در رقابت های دوو میدانی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را تبریک گفت.

در این پیام چنین آمده است؛
بسم الله الرحمن الرحیم

افتخار آفرینی و کسب مدال طلای امیرحسین علیپور در پرتاب وزنه و مدال نقره حسن باجولوند در پرتاپ دیسک مسابقات دوومیدانی پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس کشور فرانسه که موجب اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در مهم ترین آوردگاه بین المللی شد را به آن قهرمانان سربلند،مربیان عزیز این دلاوران،مردم شریف استان،خانواده گرانقدر این قهرمانان و جامعه سربلند ورزش استان بالاخص جانبازان و توان یابان گرامی و ارجمند تبریک عرض می کنم و از تلاش های خستگی ناپذیر قهرمان حامد امیری که در دو دوره پارالمپیک ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ و مسابقات جهانی و آسیایی صاحب مدال شده اند تشکر و قدردانی می نمایم.

بی تردید این قهرمانی ها مایه سربلندی نظام مقدس اسلامی و خوشنودی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تمام ملت شریف ایران خواهد بود.
انشاالله این توفیق موجب تداوم رشد و بالندگی روزافزون افتخارات ایران اسلامی در آوردگاه‌های مختلف ورزشی باشد.

در پایان نیز عزت،سربلندی و درخشش در میادین بین المللی برای همه ورزشکاران لرستان را از درگاه احدیت خواستارم.

انتهای پیام/