پیام تشکر نماینده‌ ولی‌فقیه و استاندار لرستان از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان در پیامی مشترک از حضور انقلابی مردم استان در مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

به گزارش همای سعادت آنلاین، حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و فرهاد زیویار، استاندار لرستان در پی حضور پرصلابت مردم شریف استان لرستان در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن پیام تشکر صادر کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

«سپاسی از ژرفای دل و جان، آفریننده‌ هستی را که دست قدرت خود را در عزم و ایمان و بصیرت شما مردم همیشه در صحنه نمایان ساخت و در چهل و چهارمین سالروز تولد جمهوری اسلامی، نیرومندی و سرزندگی این نظام را که بر ایمان و اعتماد به نفس ملتی کهن تکیه زده است، بیش از همیشه به رخ دشمنان کشید.آیا چهل و چهار سال آزمون و خطای چند دولت متکبّر و زورگو کافی نیست که آنان را از خواب غفلت بیدار کند و بیهودگی تلاش برای سیطره بر ایران اسلامی را به آنان تفهیم نماید؟

آیا حضور ده‌ها میلیون انسان بصیر و پُر انگیزه در جشن ۴۴ سالگی انقلاب کافی نیست که معاندان خارجی و فریب خوردگان داخلی را، به خود آورد و راه و خواست مردم؛ که همان صراط مستقیم اسلام ناب محمدی(ص) است را به آنان نشان دهد؟قوی باد گام‌های استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی‌تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی‌همتایتان که همیشه در لحظه‌ی نیاز،‌ صحنه رویارویی با بددلان و بدخواهان را عرصه‌ پیروزی حق می‌سازید و نمایشگاهی از عزت و عظمت می‌آرایید.

مشاهدات عینی و گزارش‌های واصله از سراسر استان نشان دهنده حماسه حضور مردم فهیم؛ زمان‌شناس و ولایتمدار استان لرستان بود که حماسه آفریدند و بار دیگر اوج وحدت و همدلی و یکپارچگی شان را به تصویر کشیدند و پرچم قدرت و عظمت ایران اسلامی را به اهتزاز درآوردند.

انتهای پیام/