پیام دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان برای شرکت در انتخابات

نماینده ولی فقیه در لرستان از مردم برای شرکت در چھاردھمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش همای سعادت،حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی
نماینده ولی فقیه در لرستان در پیامی از مردم برای شرکت در چهاردھمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند متعال را سپاسگزارم که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مردم متدین، بصیر و هوشیار ایران با حضور بهنگام خود در عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی بر شکوه و عظمت اسلام و ایران افزودند و به وظیفه و رسالت خویش عمل کردند.

مردم عزیز ایران به عنوان یکی از دو رکن جمهوری اسلامی با برخورداری از معرفت و آگاهی، همیشه در رویداد‌های سیاسی و اجتماعی افتخار و عزت را برای کشور عزیزمان به ارمغان آوردند.

روز ۸ تیر، روز تجلی وحدت و انسجام ملت بزرگی است که اندوه سنگین شهادت رئیس جمهور شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی (ره) و همراهانش را با حماسه حضور در پای صندوق‌های رأی چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی برای اقتدار، امنیت و پیشرفت ایران اسلامی رقم خواهند زد.

انتظار می‌رود واجدان شرایط رأی با انتخاب رئیس جمهوری با اعتقاد راسخ به مبانی انقلاب اسلامی، حفظ منافع ملت در داخل و خارج از کشور و داشتن حد و مرز شفاف با کانون فتنه گران و نقشه‌های دشمنان، حرکت و سازندگی کشور را استمرار دهند.

قطعاً انتخاب رئیس جمهوری با تعهد، تخصص تجربه، دانایی، توانایی و خستگی ناپذیری و ولایتمداری و عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی آن هم در تراز رئیس جمهور شهید، رئیسی عزیز است که می‌تواند ایران اسلامی را به جایگاهی که شایسته آن است برساند.

از این رو از عموم مردم متدین و شریف استان لرستان و همه کسانی که دلبسته اسلام و ایران هستند درخواست می‌نمایم با حضور چشمگیر پای صندوق‌های رأی و دعوت از اقشار مختلف به انجام این رسالت خویش در چھاردھمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی، مردم سالاری دینی را محقق سازند تا منتخب مردم با پشتوانه‌ای قوی بتواند آینده‌ای روشن همراه با پیشرفت، معنویت و اخلاق را برای کشور عزیزمان ایران اسلامی رقم بزند.

انتهای پیام/