پیش بینی بارش برف در ارتفاعات لرستان

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی لرستان گفت:بارش باران و رگبار برف در ارتفاعات این استان طی روزهای آینده قابل انتظار است.

به گزارش همای سعادت،زینب اکبری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:از امروز بعد از ظهر شاهد افزایش پوشش ابر در سطح استان خواهیم بود و از اواخر امشب تا اواسط فردا با توجه به شرایط ناپایدار حاکم بر جو منطقه علاوه بر افزایش پوشش ابر وزش باد نسبتا شدید نیز در استان قابل انتظار است.

وی افزود: بر این اساس در اغلب نقاط استان بارش های پراکنده و گاهی رگباری همراه با رعد و برق پیش بینی می شود که لغزندگی سطح جاده ها و اختلال در تردد از مخاطرات جو حاکم بر منطقه است.

اکبری با بیان اینکه در این مدت رگبار برف در ارتفاعات و گردنه ها نیز قابل انتظار است ادامه داد: از فردا (پنجشنبه) شرایط ناپایدار از جو لرستان خارج می شود و در روز جمعه پدیده قابل توجهی در استان پیش بینی نشده است.

وی عنوان کرد: از روز شنبه تا شنبه شب دوباره شرایط ناپایدار در لرستان حاکم خواهد شد و بر اثر فعالیت این سامانه در استان بارش باران و رگبار برف در نقاط سردسیر و ارتفاعات، قابل انتظار خواهد بود.

اکبری با بیان اینکه تغییرات قابل توجهی در نوسانات دمای روزانه مشاهده نمی شود. ادامه داد: در این راستا هشدار سطح زرد در استان صادر شده است.

انتهای پیام/