برای انتخابات ریاست‌جمهوری؛

پیش بینی هزار و ۶۳۷ شعبه اخذ رأی در لرستان

رئیس ستاد انتخابات لرستان از پیش‌بینی هزار و ۶۳۷ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در این استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت، حسان یاوری ظهر امروز دوشنبه در دومین جلسه شورای اطلاع‌رسانی لرستان در سال جاری، اظهار داشت: از زمان ابلاغ وزارت کشور برای شروع فرایند انتخابات و تشکیل هیئت‌های اجرایی، ستاد انتخابات لرستان شکل‌گرفته و احکام اعضای ستاد نیز صادر شده است.

وی با بیان اینکه آموزش برخط فرمانداران و بخشداران در حال انجام است، بیان کرد: طبق تصمیم هیئت نظارت، برای انتخابات ریاست‌جمهوری در هشتم تیرماه دو مدرک شناسنامه و کارت ملی معتبر بوده و برای ایرانیان مقیم خارج از کشور، گذرنامه نیز معتبر است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به اینکه هیئت‌های اجرایی انتخابات در استان شکل‌گرفته‌اند، افزود: دستگاه‌های احراز هویت پس از به‌ روزر سانی در تهران،در سطح حوزه‌های انتخابیه توزیع شده و در اختیار فرمانداری‌ها قرار گرفته است.

یاوری، گفت: هزار و ۶۳۷ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان پیش‌بینی‌شده است.

وی بیان کرد: هماهنگی لازم با دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای تأمین امنیت و سلامت انتخابات انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به آغاز تبلیغات انتخابات، عنوان کرد: ستادهای تبلیغاتی در استان‌ها و شهرستان‌ها زمانی به رسمیت شناخته می‌شوند که نماینده‌های خود را معرفی کنند.

یاوری، افزود: شرایط و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشکوه در لرستان فراهم است و امیدواریم با تقید به قانون و رعایت چارچوب‌ها، انتخاباتی سالم، پرشور و رقابتی در استان برگزار شود.

انتهای پیام/