کارخانه فولاد ازنا در گیر و دار رفع موانع تولید

فرماندار ازنا گفت: این کارخانه با تولید سالانه ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تن یکی از قطب های تولید فولاد در کشور است.

به گزارش همای سعادت، حشمت بهمنی، فرماندار ازنا، در نشست خبری مجازی با خبرنگاران ، اظهار داشت: کارخانه فولاد ازنا با تولید سالانه ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تن یکی از قطب های تولید فولاد در کشور است که برای هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستیقم و ۳ هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی به همراه دارد.

وی در خصوص روند احداث این واحد صنعتی، افزود: متاسفانه بدلیل مشکلات پیش آمده برای مالک این پروژه، تعطیل شد ولی از زمان ورود خادمی استاندار لرستان، ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و خطوط تولید، مونتاژ و فرآوری در این واحد نصب شده است.

بهمنی تصریح کرد: مالک و سرمایه گذار این کارخانه، مشکلاتی دارند که در دست بررسی است و رایزنی با شرکت مبارکه و دیگر شرکت های تولیدی ،انجام شده ولی هنوز سرمایه گذاری پیدا نشده که کار را انجام دهد.

فرماندار ازنا ،گفت: در سفراخیر آیت اله رئیسی هم دستورات لازم در راستای رفع موانع این واحد تولیدی صادر شد و در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در هفته آینده پیگیری های لازم نیز انجام می شود.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکل این واحد، خارج از استان و بخشی در داخل برطرف می شود ابراز امیدواری کرد که بزودی شاهد تعیین تکلیف این واحد تولیدی بزرگ دراستان باشیم.

انتهای پیام/