با حضور فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی صورت گرفت؛

کاشت نهال در کمربند سبز شهر خرم آباد+تصاویر

در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، تاکنون۲۰ هزار اصله نهال با انواع گونه های جنگلی بومی در کمربند سبز شهر خرم آباد کاشته شده است.

به گزارش همای سعادت،با حضور سرهنگ ستاد علی ملکی آهنگران،فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور،حسین میرزایی، مدیرکل منابع طبیعی استان،احسان سهرابی، معاون فنی اداره کل، سرهنگ سعید امیری فرمانده یگان حفاظت استان، رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرم آباد، رئیس اداره ترویج اداره کل، رئیس اداره جنگل اداره کل و… از کمربند سبز شرق شهر خرم آباد بازدید بعمل آمد و پس از کاشت نهال، از نهالستان شوراب شهرستان چگنی نیز بازدید شد.

کمربند سبز شرق خرم آباد یکی از پروژه هایی است که اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در نظر دارد؛ در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، ۳۰۰ هکتار جنگل کاری را در انجام دهد که تا بدین لحظه ۶۰ هکتار آن با چیزی در حدود ۲۰ هزار اصله نهال با انواع گونه های جنگلی بومی استان غرس شده و این پروژه هم اکنون نیز ادامه دارد.

در این بازدید، سرهنگ ستاد علی ملکی آهنگران پس از بازدید و غرس نهال در کمربند سبز شهر خرم آباد، از نهالستان پارک جنگلی شوراب شهرستان چگنی و ساختمان پاسگاه حفاظتی در دست احداث آن بازدید بعمل آورده و نکات لازم را در این خصوص بیان کرد.

انتهای پیام/