کتاب بانوی ایثارگر لرستانی رونمایی شد

در ویژه‌برنامه هفته دفاع‌مقدس از سری برنامه‌های «راه سلیمانی» از کتاب «مسافر زمستان»، خاطرات بانوی ایثارگر حجیه اولیایی، همسر شهید اسکندر نیازی رونمایی شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس از سری برنامه‌های راه سلیمانی با حضور منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، سرهنگ فریدون کریمی والا، مسئول بسیج هنرمندان استان، اعظم روانشاد، سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان،سید غلام‌رضا نعمت‌پور، سرپرست معاونت هنری، اداره کل، سرهنگ مجتبی نظری، فرمانده سازمان بسیج کارمندان حوزه امیر (ع) استان لرستان و جمعی از فعالان حوزه دفاع مقدس، گروه‌های فرهنگی استان چهارشنبه (۶ مهرماه) در پاتوق فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد.

در این مراسم از کتاب «مسافر زمستان» خاطرات بانوی ایثارگر«حجیه اولیایی» همسر شهید «اسکندر نیازی» که مصاحبه و تدوین آن از سوی محمدتقی عزیزیان صورت گرفته رونمایی شد.

در این مراسم اولیایی گفت: کتاب «مسافر زمستان» مجموعه‌ای از سال‌ها زندگی مشترک ۹ ساله بنده و همسرم شهید«اسکندر نیازی»است که حاصل این ۹ سال زندگی ۳ نعمت الهی است که فرزندانم هستند.

وی افزود: در این کتاب، خاطرات اوایل زندگی، حین و بعد از زندگی بیان شده است و امیدوارم ابتدا مورد قبول خداوند و سپس کسانی که کتاب را مطالعه می‌کنند قرار گیرد.

اولیایی گفت: بعد از انجام مصاحبه و تطبیق تاریخ اتفاقات مندرج و منابع مکتوب و همچنین گویاسازی تصاویر و اعلام و اشخاص، کتاب منتشر شد. نگارش کتاب در ژانر خاطره‌نگاری است که در آن توصیفات و زبان روایت از سوی آقای محمدتقی عزیزیان و براساس لحن راوی انتخاب شده است.

این کتاب در ۱۵۰ صفحه، مصور از سوی انتشارات پراکنده خرم‌آباد در قطع رقعی با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان منتشر شده است.
در ادامه این برنامه از چند تن از نویسندگان حوزه دفاع مقدس، فعالان فرهنگی و هنری حوزه دفاع مقدس، و ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/