کسب رتبه برتر شرکت مخابرات ایران در پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالشهای روابطعمومی»
شرکت مخابرات ایران در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالشهای روابطعمومی “در بخش پژوهش و انتشارات ” رتبه برتر را کسب کرد .
به گزارش همای سعادت به نقل از اداره کل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، همزمان با “روز ملی ارتباطات و روابطعمومی” در سال ۱۴۰۰، پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالشهای روابطعمومی» با موضوع “نسل چهارم روابطعمومی، داستانسرایی، ابرنیروی روابطعمومی” ۲۳ خرداد ۱۴۰۰برگزار شد.
بر اساس این خبر، قدرت داستانسرایی در روابطعمومی، استراتژی داستانسرایی در عصر دیجیتال، داستانسرایی بصری در روابطعمومی، داستانسرایی؛ روندهای آینده در روابطعمومی و نحوه استفاده از داستانسرایی به عنوان ابزار روابطعمومی از جمله محورهای این رخداد می باشد.
این خبر می افزاید ، این جشنواره به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه روابطعمومی و نهادینهکردن ارتقاء و بهبود عملکرد واحدهای روابطعمومی در سطوح مختلف: پژوهش و افکارسنجی، مدیریت و برنامهریزی ، ارتباطات درونسازمانی ، ارتباطات رسانهای ، ارتباطات مردمی ، ارتباطات دیجیتالی ، ارتباطات دیداری/ شنیداری ، ارتباطات بصری ، انتشارات ، تبلیغات ، مسئولیت اجتماعی ، داستانسرایی ، اقدامات کرونایی واقدامات خلاقانه برگزارشد.
انتشار ویژهنامه با موضوع “داستانسرایی” ، انتشار و رونمایی چهار کتاب جدید روابطعمومی و برنامه جایزه صنعت روابطعمومی ایران از جمله برنامه های پنجمین «رخداد ملی بررسی مسائل و چالشهای روابطعمومی»بود.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰