کسب رتبه سوم برق لرستان در سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو در کشور

شرکت توزیع برق استان لرستان در سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی همکار و همسر همکار وزارت نیرو موفق به کسب رتبه سوم در مجموعه صنعت آب و برق کشور شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین ،مهندس فریدون خودنیا رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان لرستان با اعلام این خبر،گفت :خوشبختانه با تلاش شورای فرهنگی دینی این شرکت هر ساله شاهد حضور پرشور همکاران در مسابقات قرآنی هستیم که در این دوره از مسابقات هم تعداد شرکت کنندگان از مجموع ۲۸۴ نفر، شرکت توزیع برق استان۲۳۸ نفر را به خود اختصاص داد و شرکت آبفا با ۳۷ نفر و آب منطقه‌ای با ۹ نفر در جایگاههای بعدی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: با حضور پررنگ شرکت کنندگان توزیع برق استان لرستان، موفق به کسب رتبه دوم تعداد شرکت کنندگان در سطح کشور شده ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان بیان کرد: با توجه به نقش و سبک سیره اهل بیت (ع) و آموزه های دینی در تمام زمینه ها همواره سعی بر آن شده که علاوه بر کارهای جاری شرکت که رسالت اصلی آن خدمات رسانی به موقع به مشتریان عزیز است، در کنار آن هم وظیفه آموزه‌های دینی و امورات فرهنگی را در سرلوحه کار شرکت قرار دهیم.

مهندس مهدی حیدرزاده دبیر شورای فرهنگی و دینی مجموعه صنعت آب و برق استان با اشاره به اینکه قرآن تجلی ذات مقدس حق تعالی است و در مسابقات قرآنی همه برنده اند، افزود: در این دوره از مسابقات قرآنی که در ۶ رشته برگزار شد، تعداد ۳ نفر از پرسنل شرکت توزیع برق لرستان موفق به کسب مقام کشوری شدند.

وی تصریح کرد: محمد آریانانیک در رشته قرائت تحقیق رتبه اول، مانیا احمدزاده در رشته قرائت تحقیق رتبه دوم و منصوره پیریایی در رشته مفاهیم رتبه سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/