کسب رتبه ی دوم این اداره کل در سال ۹۹ / نمایندگان استان در جذب بودجه ، همکاری کنند

مدیر کل نوسازی مدارس استان ،گفت : در سال ۹۹ در بحث شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد ادارات کل نوسازی مدارس کشور ، رتبه دوم را کسب کردیم که از نمایندگان استان درخواست داریم در جذب اعتبار به ما کمک کنند.

به گزارش همای سعادت، مهندس امیر غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس لرستان، امروز به همراه تعدادی از معاونان خود با حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان، دیدار و گفتگو کردند.

وی در این دیدار به ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل نوسازی مدارس لرستان پرداخت و افزود : در سال ۹۹ با تاسی به فرمایشات مقام معظم رهبری، که شعار سال به جهش تولید نامیدند ، در بحث شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد ادارات کل نوسازی مدارس کشور ، توانستیم ، حائز رتبه دوم کشوری شویم .

غفوری نژاد، گفت : کار انبوه و متراکم این اداره کل طبق فرمایشات نماینده ولی فقیه در راستای عدالت آموزشی با همکاری مدیران ارشد سازمان نوسازی مدارس کشور شروع و تا کنون پروژه های آموزشی زیادی به اتمام رسیده است.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان ،افزود : سال گذشته، باتلاش همکارانمان در نوسازی مدارس و مشارکت خیرین ارجمند مدرسه ساز، کار ساخت ۷۳ مدرسه در قالب ۲۲۹ کلاس درس با زیر بنای ۳۰ هزار متر مربع به پایان رسید و تحویل آموزش و پرورش شد که قابلیت استفاده ۳۰ هزار دانش آموز را دارند ، همچنین عملیات اجرایی ۲۱۴ کلاس درس با مشارکت خیرین مدرسه ساز نیز آغاز شد .

غفوری نژاد خاطر نشان کرد :در ایام اعیاد شعبانیه ، یک خیر برای ساخت ۳۱۳ فضای آموزشی در روستاهای استان در قالب طرح از غدیر تا ظهور به نیت ۳۱۳ یار امام عصر ( عج) اعلام آمادگی کرده و تفاهم نامه این کار مهم و خداپسندانه هم به امضا رسیده است.

وی ضمن تشکر از نمایندگان مردم استان ، بویژه دکتر ویسکرمی از آنها درخواست داشت : در بحث اعتبارات کمک کنند که بعضی از ردیف های بودجه را که در قالب طرح های دیگر وجود داشته و متاسفانه قابل اجرا در طرح های عمرانی نیستند را بتوانیم استفاده کنیم و در بحث افزایش اعتبارات عمرانی آموزشی ، پرورشی و ورزشی به ما کمک کنند.

گفتنی است ،در این دیدار که دکتر مهرداد ویسکرمی نماینده مردم شهرستانهای خرم آباد و چگنی نیز حضور داشت ، ضمن تبریک فرا رسیدن عید باستانی نوروز و جشن نیمه شعبان اظهار داشت : بسیار امیدواریم که با کمک اداره کل نوسازی مدارس بتوانیم پروژه کانون ادب خرم آباد را به سرانجام برسانیم تا ضمن ایجاد بستر لازم کارهای فرهنگی و تربیتی جوانان ، زمینه اشتغال تعدادی از جوانان نیز فراهم شود.

در پایان این دیدار به رسم یادبود ، تندیس بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز به سبب مساعدتهای حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در بحث جذب و مشارکت خیرین مدرسه ساز ، از طرف نوسازی مدارس ، به وی اهدا شد.

انتهای پیام/