کسب عناوین قهرمانی توسط کاراته کاهای لرستان در رقابت های قهرمان کشوری

کاراته کاهای لرستان در رقابت های قهرمان کشوری، موفق به کسب عناوین برتر شدند.

به گزارش همای سعادت،مسابقات قهرمان کشوری سبک KWF بانوان به میزبانی تهران شهر اسلام شهر،۲۳ تیرماه جاری برگزار شد.

این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۳۷۰ شرکت کننده در چهارده سنی برگزار شد که «مریم جعفری» به عنوان نماینده سبک KWF استان لرستان و داور مسابقات و«گلنوش میردریکوندی»به‌عنوان مربی تیم حضور داشتند و در پایان رقابت ها تیم استان با کسب دو نشان طلا به کار خود پایان داد.

در این مسابقات،«غزل جودکی» در وزن منفی ۵۵ موفق به کسب مقام اول و مدال طلا و«مریم جعفری» در وزن منفی ۶۵ موفق به کسب مدال نقره و عنوان نائب قهرمانی این رقابت ها شد که نفرات برتر جهت حضور در اردوی تیم سبک و حضور در رقابت های قهرمان قهرمانان و اعزامی به مسابقات جهانی هلند حضور خواهند داشت.

همچنین تیم لرستان با حضور در مسابقات قهرمان کشوری بانوان سبک کیوکوشین کان با نمایندگی سبک «سمیه نصیریان» که ۲۲ و ۲۳ تیر به میزبانی استان البرز شهر کرج با حضور بیش از ۵۰۰ کاراته کا در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی برگزار شد که در پایان این رقابت ها نفرات ذیل موفق به کسب مدال شدند.

مائده جهانی چگنی و پارمیس میردریکوند مقام اول و مدال طلا،ریحانه رحمتیان و نفس جمشیدی مقام دوم و مدال نقره و مبینا پاپی،محنا پاپی، حنانه علیدادی مقام و مدال برنز را کسب کرد. سمیه نصیریان و پرستو حیدری داوران لرستان در این رقابت ها بودند.

انتهای پیام/