رئیس هیات کشتی لرستان خبر داد؛

کسب ۷ نشان رنگارنگ توسط کشتی‌گیران لرستانی در رقابت‌های بین‌المللی آزاد

رئیس هیات کشتی لرستان گفت: کشتی‌گیران استان در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد در خرم‌آباد هفت نشان رنگارنگ را کسب کردند.

به گزارش همای سعادت، فرید بهرامی در حاشیه‌ برگزاری جام بین المللی شهیدان علی پناه اظهار داشت: ۱۸ نماینده‌ی لرستان در این مسابقات موفق شدند سه مدال نقره و چهار مدال برنز را به دست آورند و در مجموع این عملکرد قابل قبول بود.

وی افزود: با ادامه‌ی برنامه های این چنینی برای کشتی لرستان بسیار امید داریم که تیم لرستان در نهایت جزو سه تیم برتر کشور باشد و در آینده کشتی گیران لرستانی را روی سکوهای جهانی و المپیک ببینیم.

بهرامی، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری با کیفیت مسابقات بین المللی گرامیداشت شهیدان علی پناه در خرم آباد، گفت: هدف اصلی ما از میزبانی این مسابقات شاخص سازی کشتی در لرستان بود.

وی افزود: علیرغم تمامی سختی هایی که برگزاری مسابقات داشت اما با تلاش های همکارانم در هیات کشتی و حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان توانستیم به خوبی آن را برگزار کنیم.

رئیس هیات کشتی لرستان در پایان از پیگیری های استاندار لرستان و توافق رئیس فدراسیون کشتی برای برگزاری این رقابت ها در خرم آباد تشکر و قدردانی کرد.

در پایان رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جوانان گرامیداشت شهیدان علی‌پناه، ایران که با ۲۵۰ امتیاز قهرمان شد، تیم های قرقیزستان و ازبکستان به ترتیب با ۲۹ و ۲۲ امتیاز دوم و سوم شدند.

این مسابقات روزهای ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه با حضور چهار تیم قرقیزستان، ازبکستان، مجارستان و عراق و همچنین مدعیان قهرمانی کشتی آزاد جوانان ایران به میزبانی خرم آباد و در سالن مسابقات شهید چاغروند این شهر برگزار شدند.

انتهای پیام/