مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان خبر داد؛

کشف ۵ قبضه اسلحه از متخلفان زیست محیطی در لرستان

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: اعضای سه گروه متخلف زیست محیطی در شهرستان سلسله دستگیر شدند و قبل از هر گونه اقدام به شکار، پنج قبضه اسلحه از آنها کشف شد.

به گزارش همای سعادت،علی سالاروند روز شنبه بیان کرد: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست سلسله طی گشت و کنترل شبانه روزی چند روز گذشته در منطقه شکار و صید ممنوع “گرین” و زیستگاه‌های حساس این شهرستان، موفق شدند اعضای سه گروه متخلف زیست محیطی را قبل از هر گونه اقدام به شکار، شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود:از این متخلفان پنج قبضه اسلحه ساچمه زنی و گلوله زنی به همراه سایر ادوات شکار کشف و ضبط شد.

سالاروند اظهار داشت: پرونده این متخلفان پس از تنظیم صورت جلسه اولیه جهت سیر مراحل قانونی به دادگستری شهرستان ارجاع شد و ادوات کشف شده از آنها تا پایان صدور رای قطعی نزد اداره حفاظت محیط زیست باقی می‌ماند.

وی از دوستداران محیط زیست تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

سالاروند با بیان اینکه ۲۸۰ متخلف زیست محیطی امسال در این استان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند گفت: در راستای حفاظت از محیط زیست استان سال گذشته ۹۹۲ پرونده تخلفاتی تشکیل و بیش از ۱۸ میلیارد و ۶۹ میلیون ریال ضرر و زیان وارده احصا شد.

انتهای پیام/