مدیر کل ورزش و جوانان لرستان خبر داد؛

کلنگ‌زنی جاده‌ ورزشگاه جدید خرم‌آباد

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت:در هفته‌ تربیت بدنی جاده ورزشگاه جدید خرم آباد به طول ۴ کیلومتر کلنگ‌زنی شد و توسط سازمان همیاری و شهرداری‌های استان ساخته می‌شود.

به گزارش همای سعادت،وحید والی‌زاده‌مرادی با اشاره به واگذاری ورزشگاه شهدای لرستان (دهکده المپیک سابق) به باشگاه خیبر خرم‌آباد بیان کرد: این واگذاری طبق ماده ۲۷ صورت گرفته و بناست باشگاه خیبر ظرف ۳ سال، ۱۵۰ میلیارد تومان برای تجهیز این ورزشگاه هزینه کند.

وی افزود:هزار میلیارد ریال اعتبار برای احداث راه دسترسی به این ورزشگاه در نظر گرفته شده که در هفته‌ تربیت بدنی به طول ۴ کیلومتر کلنگ‌زنی شد و توسط سازمان همیاری و شهرداری‌های لرستان ساخته می‌شود.

والی زاده مرادی با بیان این‌که جانمایی پارکینگ این مجموعه‌ ورزشی طبق استانداردهای لیگ برتر ایجاد نشده و باید اقدامات لازم انجام شود، یادآور شد: با توجه به قوانین سازمان لیگ برتر فوتبال، مجوز استفاده از پارکینگ داخل مجموعه ورزشگاه‌ها برای مسابقات لیگ برتر داده نمی‌شود.

وی افزود:ساخت یک پارکینگ خارج از مجموعه ورزشگاه همزمان با کلنگ‌زنی جاده‌ دسترسی به ورزشگاه، آغاز خواهد شد.

قابل ذکر است،مسیر جدید دسترسی به ورزشگاه مطابق با الزامات afc در مسیری جدا از جاده اصلی و در دامنه‌ی کوه (ساختمان جدید استانداری) به سمت ورزشگاه جدید شهدای لرستان (لُر آرِنا) در منطقه‌ی کمالوند در ۲ باند رفت و برگشت احداث خواهد شد.

انتهای پیام/