شهردار خرم‌ آباد خبر داد؛

کلنگ‌زنی کارخانه شن و ماسه شهرداری خرم‌‌آباد

شهردار خرم‌آباد گفت:کلنگ کارخانه شن و ماسه شهرداری خرم‌آباد در راستای تکمیل معدن شن و ماسه و ایجاد درآمد پایدار بر زمین زده شد.

به گزارش همای سعادت،داریوش بارانی بیرانوند امروز صبح در حاشیه کلنگ‌زنی کارخانه شن و ماسه شهرداری خرم‌آباد با تأکید بر ایجاد درآمد پایدار در شهرداری اظهار کرد:برای جلوگیری از هدررفت بسیاری از سرمایه‌های شهرداری برنامه‌ریزی‌هایی در حوزه درآمد پایدار که مسئله اصلی شهرداری‌ها است انجام شد.

وی به مجوز معدن شن و ماسه که سال گذشته اخذ شد،گفت:صدور مجوز معدن شن و ماسه باعث شده سالانه ۸۰ میلیارد تومان صرفه اقتصادی داشته باشیم.

شهردار خرم‌آباد افزود: برای کارخانه شن و ماسه یازده میلیارد تومان خرید تجهیزات داشتیم و ۲ میلیارد تومان هم برای زیر ساخت‌ها نیاز است.

به گفته بارانی بیرانوند با بهره‌برداری از کارخانه شن و ماسه بسته کاملی از مصالح شامل آسفالت را خواهیم داشت.

وی بیان کرد:با احداث کارخانه دوم آسفالت شهرداری که در دستور کار قرار گرفته است، بخش عمده‌ای از نیازهای شهرداری در حوزه تأمین مصالح انجام می‌شود و درآمد حاصل از آن صرف هزینه عمرانی، زیباسازی و فضای سبز می‌شود.

به گفته شهردار خرم‌آباد کارخانه شن و ماسه شهرداری خرم‌آباد با تولید سالانه ۱۰۰ هزار تن سه ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/