کلنگ دهکده صنعتی خرم آباد به زمین زده شد

عملیات اجرایی سه واحد تولیدی در زمینه تولید سازه های فلزی و محصولات ساختمانی در شهرک صنعتی شماره ۲ خرم‌آباد آغاز شد.

به گزارش همای سعادت به نقل از روابط عمومی ،آیین کلنگ زنی دهکده صنعتی امیر آرین سازه در شهرک صنعتی شماره ۲ خرم آباد با حضور استاندار لرستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، فرماندار خرم آباد، مدیرکل حوزه ریاست استاندار و جمعی از مدیران و مسئولین استانی برگزار شد .

استاندار لرستان، گفت: آیین کلنگ زنی دهکده صنعتی امیر آرین سازه با حضور سرمایه‌گذار لرستانی که یکی از کارآفرینان به نام و شناخته شده در حوزه ساخت و ساز است، برگزار گردید .

دکترخادمی در آیین کلنگ زنی دهکده صنعتی امیر آرین سازه ،اظهارداشت: مجموعه ای که امروز کلنگ آن به زمین زده شد در زمینه ی تولید تجهیزات مصالح و لوازم مورد نیاز ساختمان مانند آسانسورها و لوازم مورد کاربرد در پله برقی ها و امثال آن فعالیت خواهد کرد .

وی افزود: در راستای لزوم حمایت و فراهم سازی شرایط برای حضور سرمایه گذاران در استان، با همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان حدود ۱۲ هکتار زمین جهت اجرای پروژه در اختیار سرمایه گذار آن قرار گرفت .

استاندار لرستان ،گفت :در راستای فراهم سازی زمینه برای جذب سرمایه گذاری در استان، سرمایه گذاران مورد حمایت مجموعه مسئولین و مردم خواهند بود .

وی با اشاره به اینکه طبق توافقات صورت گرفته سرمایه گذار پروژه اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان را در این کار هزینه خواهد کرد، بیان داشت: با راه اندازی و بهره برداری از پروژه امیر آرین سازه زمینه ایجاد اشتغال برای ۵۰۰ نفر از جوانان هم استانی فراهم خواهد شد .

دکتر خادمی با تاکید بر همکاری و حمایت همه جانبه از ایجاد طرح مذکور، تصریح کرد: سرمایه گذار پروژه دارای سابقه کار مثبت در استان های دیگر و دارای اهلیت لازم برای ایجاد پروژه مد نظر در استان است که عملکرد وی از موفق بودن در زمینه کارآفرینی حکایت دارد .

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با شرایط به وجود آمده شاهد تکرار موفقیت‌های سرمایه گذار پروژه در استان نیز باشیم و با در نظر داشتن این مورد که وی بومی منطقه لرستان است، مورد حمایت مجموعه مسئولین و مردم لرستان نیز خواهد بود .
گفتنی است ،در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری علمی و صنعتی فی مابین هلدینگ آرین سازه و دانشگاه صنعتی شریف به امضاء طرفین رسید .

عکس؛امین ساکی

انتهای پیام/