حمایت از برنامه های فروش ۱۰۰۰ متقاضی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

معاون فناوری جهاد دانشگاهی لرستان گفت: به تنظیم برنامه های تولید و فروش ۱۰۰۰متقاضی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی لرستان در قالب مشاوره کمک شد.

به گزارش همای سعادت،رحیم بیرانونداظهار کرد: فرایند برنامه ریزی فروش روشی مؤثر است که شامل پیش بینی فروش، مدیریت درخواست، تعیین اهداف فروش مبتنی بر سود و مراحل اجرای مکتوب یک برنامه ریزی افزایش فروش است.
وی ادامه داد: برخی مواقع معرفی کالا‌های جدید و یا فروش کالا‌های همیشگی برای برخی متقاضیان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به چالشی بزرگ تبدیل ‌می‌شود تا این حد که آنها ترجیح ‌می‌دهند که چنین اقدام بزرگی را انجام ندهند اما با داشتن برنامه فروش ابزاری جهت مدیریت این شرایط در اختیار فروشندگان قرار خواهد گرفت.

بیرانوند افزود: در راستای اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی لرستان و مشاوره لازم به متقاضیان در طی زنجیره ارزش کسب و کارهای خانگی، کمک به تنظیم برنامه های تولید و فروش متقاضیان این طرح در دستور کار قرار گرفت.
معاون فناوری جهاد دانشگاهی لرستان خاطر نشان کرد: در همین راستا به تنظیم برنامه های فروش ۱۰۰۰متقاضی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان کمک شد.

وی اضافه کرد: پیشرانان و متقاضیان طرح ملی توسعه مشاعل خانگی با داشتن برنامه‌ فروش نقاط ضعف موجود در فرایند فروش محصولات خود را به خوبی شناسایی خواهند کرد. با شناسایی نقطه ضعف‌ها ‌می‌توان جهت برطرف کردن آن‌ها اقدام کرد. این سیکل که به صورت تکرار شونده انجام ‌می‌شود باعث بهبود مستمر برنامه فروش ‌می‌شود.

بیرانوند یادآور شد: در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی جهاد‌دانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای، واسطه ای و تسهیلگر مکلف به شناسایی، توانمندسازی (آموزش و مشاوره) اشخاص حقیقی و حقوقی و پایدارسازی مشاغل خانگی با اتصال به بازار است.

انتهای پیام/