کمک ۲ میلیارد تومانی شهرداری خرم آباد برای تکمیل زائرسرای لرستان/ لزوم مشارکت خیرین برای اتمام پروژه

شهردار خرم آباد از کمک ۲ میلیارد تومانی به پروژه زائر سرای لرستان خبر‌داد و گفت: تکمیل این پروژه نیازمند مشارکت خیران است.

به گزارش همای سعادت آنلاین، سعید فتوحی شهردار خرم‌آباد در دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه خرم‌آباد، با بیان اینکه چند سال است عملیات اجرایی ساخت زائرسرای لرستان در حال انجام است، اظهار کرد: کار تجهیز کارگاه با همکاری خیران، مشارکت نهادها و هیئت‌های مذهبی و مردم به‌زودی آغاز می‌شود.

وی افزود: تا پایان امسال شهرداری مبلغ یک میلیارد تومان برای آغاز به کار مجدد و از سرگیری فعالیت ساخت‌وساز در این مجموعه اختصاص می‌دهد و تا پایان سال ۱۴۰۲ نیز یک میلیارد تومان دیگر متقبل خواهد شد.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: یقیناً اختصاص دو میلیارد تومان از طرف شهرداری کافی نیست و باید از ظرفیت خیران برای اتمام این طرح استفاده شود. بنا داریم با تدبیر نماینده ولی‌فقیه و کمک شهرداری‌های دیگر شهرها و خیران این طرح را به اتمام برسانیم.

فتوحی تاکید کرد: مشارکت دستگاه‌های مختلف و خیران جهت تسریع در ساخت و بهره‌برداری از زائرسراها ضرورت دارد و برای مردم لرستان خصوصاً اقشار کم‌درآمد اقدامی ارزشمند خواهد بود.

زائرسرای بزرگ استان لرستان در زمینی به مساحت ۴۳۰ مترمربع شامل ۴۰ سوئیت ۶۰ متری بوده و در هفت طبقه در حال احداث است. ساختمان این زائرسرا سال‌ها است به دلیل نبود اعتبار و نقدینگی رها شده است.

ایمنا

انتهای پیام/