کمیسیون رفع تداخلات، فرصتی برای تعیین تکلیف اختلافات مردم با دولت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر لزوم تسریع رفع تداخلات اراضی تأکید کرد و گفت:کمیسیون رفع تداخلات، فرصتی برای تعیین تکلیف اختلافات مردم با دولت است.

به گزارش همای سعادت آنلاین،سیدعماد شاهرخی در جلسه کمیسیون رفع تداخلات استان ضمن قدردانی از تلاش‌های یک ساله اعضای کمیسیون استانی، اظهار داشت: تسریع در تعیین تکلیف اراضی و رفع تداخلات در پلاک‌های ثبت شده برای حفظ منابع ملی و همچنین تکریم مالکان و بهره‌برداران در اولویت است و اعضای کارگروه‌ها و کمیسیون‌ها به طور جدی برای انجام این فرآیند تلاش‌کنند.

وی افزود: با اجرای ماده ۵۴ قانون رفع تداخلات اراضی اختلاف مالکیتی و مشکلات بین کشاورزان و منابع طبیعی و آبخیزداری حل خواهد شد.

شاهرخی اضافه کرد: کمیسیون رفع تداخلات فرصتی است تا با تعیین تکلیف اختلافات مردم با دولت بتوانیم در جاهایی از اراضی استان که امکان کشت دارند، اقدام به کشت کنیم و همچنین به اقتصاد مردم روستا و به حفاظت از جنگل‌ها و عرصه‌های طبیعی کمک کنیم.

وی در پایان گفت: در این کمیسیون ۲۰ پلاک به مساحت کل ۲۸ هزار و ۳۶۰ هکتار مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت میزان ۲۶ هزار و ۹۰۲ هکتار اراضی ملی و میزان یکهزار و ۴۵۸ هکتار به عنوان اراضی غیرملی (مستثنیات) تثبیت شد.

انتهای پیام/