رئیس انجمن موسیقی لرستان:

کنسرت ارکستر مجلسی «ارغنون» در خرم آباد برگزار می شود

رئیس انجمن موسیقی لرستان از برگزاری کنسرت ارکستر مجلسی «ارغنون» در مرکز استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت،محمد میرزاوندی در گفت و گو با رسانه ها اظهار داشت:کنسرت ارکستر مجلسی استان لرستان با حمایت حبیب سلیمانی دوازدهم تیرماه سالجاری در سالن سینما کیو مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار می شود.

وی افزود:ارکستر مجلسی لرستان به همت محمد میرزایی بعنوان آهنگساز، تنظیم کننده با اجرای ارکسترال آثاری از موسیقی فاخر ایرانی و سازبندی تلفیقی ترکیب رنگ سازهای کلاسیک غربی با سازهای ایرانی برای نخستین بار به صحنه می رود.

میرزاوندی تصریح کرد: کمتر از یک سال است که ارکستر مجلسی ارغنون با حمایت آموزشگاه آزاد موسیقی ارغنون به مدیریت حبیب سلیمانی با صدای مجید میرزایی به صورت جدی فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون با بیش از بیست نوازنده آماده اجرای موسیقی زنده و هنرنمایی برای هنردوستان و علاقه مندان است.

وی تنظیم ترانه‌های بومی موسیقی لرستان را یکی از مهم‌ترین اهداف تشکیل این ارکستر نام برد و تاکید کرد: بزودی در سراسر استان لرستان به صحنه خواهیم رفت.

حبیب سلیمانی مدیر آموزشگاه موسیقی ارغنون نیز گفت: بزودی پذیرای عضویت نوازندگان مستعد برای همکاری در این ارکستر خواهیم بود.

گفتنی است،محمد میرزایی کارشناس و کارشناس ارشد آهنگسازی از دانشگاه تهران پیش‌تر بعنوان رهبر و بنیانگذار ارکستر فیلارمونیک لرستان زیرنظر انجمن موسیقی لرستان فعالیت داشته و به مناسبت افتتاحیه سومین سوگواره چمرگه با اجرای قطعه حماسی موسیقی فیلم گیم آف ترونز توسط ارکستر، چهارشنبه ۲۴ مهرماه ۱۳۹۸ در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد به روی صحنه رفت و اجرای موفق آنان با استقبال با شکوه تماشاچیان همراه شد.

علاقه مندان برای تهیه بلیت به تارنمای ایران کنسرت مراجعه کنند.

انتهای پیام/