گازرسانی به ۷۷ روستا و واحد تولیدی صنعتی بروجرد

گازرسانی به ۱۱ روستا و ۶۶ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان بروجرد در دهمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور استاندار لرستان بهره‌برداری شد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، مدیرعامل شرکت گاز لرستان روز پنجشنبه در آیین افتتاح و بهره برداری از طرح گازرسانی به ۷۷ روستا و واحد تولیدی صنعتی شهرستان بروجرد، اظهار داشت:از مجموع ۲۲۸ روستای شهرهای بروجرد و اشترینان ۲۲۲ روستا واجد شرایط گازرسانی بودند که امروز با گازرسانی به این ۱۱ روستا صددرصد روستاهای واجد شرایط از نعمت گاز بهره مند شدند.

وی افزود: در بخش صنعتی شهرستان بروجرد در غرب کشور بهترین زیرساخت ها را دارد، هم اکنون ۲۷۰ مشترک صنعتی در بروجرد وجود دارد.

گودرزی بیان کرد: گازرسانی به ۱۱ روستا و ۶۶ واحد تولیدی و صنعتی با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان گفت : به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز گازرسانی به همه روستاهای واجد شرایط بروجرد انجام شد که جا دارد از زحمات خدمتگزاران در شرکت گاز استان تشکر و قدردانی کنیم.

مقصودی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از تلاش و همت مدیران و کارکنان شرکت گاز استان در بهره مندی مردم از نعمت خدادادی گاز گفت: از مدیر عامل شرکت گاز استان به عنوان یک نیروی جهادی و میدانی که همیشه در خدمت رسانی به مردم آماده است تشکر می کنیم.

انتهای پیام/