بیش از ۱۰۰۰ میلیارد مصوبه سفر رییس جمهور به لرستان جذب شد

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: یکهزار و ۸۸ میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر پارسال رییس جمهور و هیات همراه به این استان تخصیص یافته و جذب شده است.

به گزارش همای سعادت آنلاین، سمانه حسن پور با اعلام این مطلب افزود: پنج هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبارات پروژه های عمرانی در سفر رییس جمهور به استان مصوب شده است که به جز راه آهن و مدیریت بحران تا پایان سال ۱۴۰۳ به طور کامل اختصاص می یابد.

وی با بیان اینکه تخصیص های سفر به هیچ عنوان بصورت اسناد خزانه نیستند ادامه داد: بسیاری از این پروژه های عمرانی ملی هستند که اطلاعات آنها در اختیار سازمان برنامه و بودجه کشور می باشد و  مبالغی که برای این پروژه ها مشخص شده بود به حساب وازرتخانه ها واریز شده است.

حسن پور با بیان اینکه یکهزار و ۸۸ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور به لرستان جذب شده است، تاکید کرد: تمامی این تخصیص ها نقدی هستند و تا سی و یکم تیر ماه ۱۴۰۱ فرصت هزینه‌کرد و جذب دارند.

وی اظهار داشت: این رقم در سه ماهه پایانی سال گذشته برای طرح‌های عمرانی ملی اختصاص یافت که این اعتبارات بر اساس قانون تا ۳۱ تیرماه سالجاری قابل هزینه کردن است.

انتهای پیام/