۱۰۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های لرستان شرکت کردند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: بیش از ۱۰۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط لرستان شرکت کردند.

به گزارش همای سعادت ،بختیار رازانی روز شنبه در حاشیه افتتاح دومین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط لرستان اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از تولیدات داخل، فرهنگ سازی در مصرف کالای ایرانی و شناسایی محصولات تولید داخلی می‌باشد.

وی افزود: همچنین حمایت از کسب و کارهای خرد و متوسط در قالب خوشه های مختلف کسب و کار در لرستان از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط می باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان بیان کرد: بیش از ۱۰۰ واحد صنعتی در این نمایشگاه شرکت کردند همچنین اولین نمایشگاه پس از شیوع ویروس کرونا و دومین نمایشگاه در پنج سال اخیر به عنوان نمایشگاه توانمندی‌های استان می باشد.

رازانی اظهار کرد: از تمامی واحدهای صنعتی فعال در لرستان در این نمایشگاه در قالب صنایع غذایی، پوشاک، مواد شیمیایی، عسل، فرش و گلیم استقبال شده است.

دومین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط لرستان روز شنبه با حضور علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی لرستان افتتاح شد.

این نمایشگاه از هشتم تا چهاردهم آبان ماه برپا می‌باشد.

ایرنا
انتهای پیام/