معاون اوقاف لرستان:

۱۰ وقف جدید در لرستان ثبت شد

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان از ثبت ۱۰ وقف جدید از ابتدای امسال تاکنون در این استان خبر داد و گفت: سهمیه وقف امسال اوقاف و امور خیریه لرستان ثبت ۵۰ وقف است.

به گزارش همای سعادت،حجت‌‎الاسلام محمدجواد عباس زاده در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از ثبت ۱۰ وقف جدید در استان خبر داد و گفت: این تعداد وقف از ابتدای امسال تاکنون در استان لرستان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه چند وقف جدید نیز در مرحله ثبت قرار دارند، افزود: بیشتر وقف‌های جدیدی که از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان‌های استتن لرستان به ثبت رسیده است، بیشتر در حوزه مسجد هستند.

عباس‌زاده با اشاره به اینکه سهمیه امسال اوقاف و امور خیریه لرستان برای ثبت وقف جدید، ۵۰ مورد است که امیدوارم این آمار محقق شود، ادامه داد: در این راستا می‌طلبد اطلاع‌سازی و فرهنگ‌سازی وقف از سوی رسانه‌ها در بین مردم انجام شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان با بیان اینکه مردم باید با وقف به‌عنوان یک سنت حسنه و چشمه همیشه جاری بیشتر و بهتر آشنا شوند، به کمبود وقف‌های با نیت کمک به فعالیت‌های قرآنی در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به نیاز روز، نیات واقفان نیز باید تغییر کند که در این زمینه ضرورت دارد نیت واقفان با فرهنگ‌سازی به سمت نیازهای روز به ویژه وقف قرآنی سوق داده شود.

انتهای پیام/