۱۶۳ مصوبه سفر رئیس جمهور به دستگاه‌های اجرایی لرستان ابلاغ شد

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: ۱۶۳ مصوبه سفر رئیس جمهور به صورت قطعی و به تفکیک وزارتخانه به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده است.

به گزارش همای سعادت، احمد رضا دالوند عصر امروز درحاشیه جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در جلسه امروز مقرر شد به منظور به نتیجه رساندن مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان، جلسات به صورت دوره‌ای و با حضور همه اعضا برگزار شود.

وی افزود: در این راستای دبیرخانه‌ای با هدف جمع‌بندی و نظارت بر پیگیری این مصوبات تشکیل شد و دستگاه‌های اجرایی مکلف شدند ضمن ارائه گزارشات هفتگی به دبیرخانه مذکور، پیگیری‌های مدون خود را از طریق وزارتخانه‌های متبوع با هدف اجرای مصوبات انجام بدهند.

دالوند عنوان کرد: مجموعه استانداری لرستان به موازات دستگاه‌های اجرایی پیگیری‌های خود را در وزارتخانه‌ها با هدف رساندن مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور به لرستان به نتیجه در دستور کار قرار می‌دهد تا در سریع‌ترین زمان ممکن مصوبات این سفر عملیاتی و به مرحله اجرا برسند.

وی بیان کرد: مصوبات سفر رئیس جمهور به صورت مرحله‌ای و مستمر در حال ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی است و تا امروز حدود ۱۶۳ مصوبه به صورت قطعی، به تفکیک وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

دالوند با اشاره به ابلاغ اعتبارات به شیوه مستمر به استان تاکید کرد: حوزه معاونت عمرانی استانداری با همکاری سازمان برنامه و بودجه استان نسبت به نظارت بر اجرای پروژه‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی اقدام می‌کند.

معاون عمرانی استاندار گفت: برخی پروژه‌های عمرانی در استان وجود دارند که به دلیل کمبود اعتبار، عملیات اجرایی آنها متوقف مانده که با تصمیمات اتخاذ شده در جلسه امروز به محض تزریق اعتبار، روند اجرای پروژه‌ها مجدداً فعال می‌شود و پیشرفت فیزیکی آنها از طریق معاونت هماهنگی امور عمرانی کنترل و به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/