۲۰ تیم بهداشتی و درمانی لرستان به مرقد امام (ره) اعزام شدند

معاون سلامت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت:۲۰ تیم بهداشتی،درمانی از این استان به مرقد امام خمینی (ره) اعزام شدند.

به گزارش همای سعادت،سرهنگ عبدالوحید ملک‌آرا،اظهار داشت:۲۰ اکیپ بهداشتی،درمانی و پشتیبانی با همت معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان جهت ارائه ی خدمات سلامت به زائرین حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام شدند.

وی افزود:این اکیپ‌ها؛متشکل از نیروهای عمومی، کارشناسان بهداشتی، تغذیه، پرستاری، فوریت‌های پزشکی، روانشناس و سایر اقشار مرتبط با بهداشت و درمان است که در بین مردم حضور پیدا می‌کنند و خدمات لازم را به زائران ارائه می‌دهند.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان،عنوان کرد:اکیپ‌های مذکور متشکل از ۶۰ نفر نیروی تخصصی به صورت پایه و تعدادی نیز جهت پیوستن به مراکز اورژانس است که به مرقد مطهر اعزام شدند.

وی تصریح کرد:این اکیپ‌های بهداشتی و درمانی ابتدا در راه‌های مواصلاتی پوشش امدادی انجام می‌دهند و در نهایت در مرقد مطهر استقرار می‌یابند و کنترل مدیریت بحران در حوزه امداد در کنار سایر نیروهای امدادی، ویزیت، تست‌های قند و فشار خون همراه با داروی رایگان توسط تیم‌های درمانی و بهداشتی به زائران ارائه می‌دهند.

ملک‌آرا گفت:این اکیپ‌ها با بکارگیری بیش از ۲۰ تیم و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان،معاونت های بهداشت و غذا و دارو،اورژانس ۱۱۵ دانشگاه و اورژانس شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان های استان و بهداری سپاه نواحی ارائه خدمت می کنند.

انتهای پیام/