۳۸ پروژه آبرسانی به روستا‌های لرستان بهره برداری می‌شود

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ۳۸ پروژه آبرسانی به روستا‌های پلدختر، چگنی، بروجرد، الیگودرز و کوهدشت به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش همای سعادت ، حمیدرضا کرم وند اظهار داشت: در حال حاضر ۱۴۰ هزار مشترک روستایی تحت پوشش شبکه آبرسانی قرار دارند که با بهره برداری از پروژه‌های جدید تعداد مشترکان در این حوزه افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به افتتاح ۳۸ پروژه آبرسانی به روستا‌های لرستان افزود: این پروژه به زودی در استان به بهره برداری می‌رسد که شامل روستا‌های پلدختر، چگنی، بروجرد، الیگودرز و کوهدشت است که به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری می‌رسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: برای بهره برداری از این پروژه‌ها بیش از ۱۸ میلیون تومان اعتبار هزینه شده و هفت هزار نفر از جمعیت روستایی از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

کرم وند بیان کرد: با احتساب این پروژه ها، از ابتدای سال تاکنون آبرسانی به ۶۴ روستای لرستان انجام شده و تلاش می‌شود تا مشکل آب در روستا‌های استان برطرف شود.

او بیان کرد: در تابستان امسال با تلاش‌هایی که صورت گرفت، مشکل آب در ۱۵۰ روستا برطرف شد و ارائه خدمات به روستا‌ها ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: در حال حاضر ۵۶۰ هزار مشترک در استان وجود دارد که از این تعداد ۱۴۰ هزار مشترک در روستا‌ها هستند.

انتهای پیام/