۵۶ پروژه تحت عنوان جهش تولید در لرستان اجرایی می شود

استاندار لرستان ،گفت : حدود ۵۶ پروژه طبق تفاهم نامه تعریف شده است که امیدواریم این پروژه ها تا پایان سال جاری تکمیل و راه اندازی شوند.

به گزارش همای سعادت آنلاین ،دکتر خادمی در جلسه انعقاد تفاهم نامه اجرای پروژه های جهش تولید که با حضور معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار شد با اعلام خبر فوق ،اظهار داشت :خوشبختانه استان لرستان یکی از اولین استانهایی بود که توانست برنامه های خود را در این رابطه تنظیم کند .

وی ،افزود:لرستان اولین استانی بود که در زمینه پروژه های جهش تولید به توافق لازم با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده است.

خادمی ، با اعلام انعقاد تفاهم نامه رسمی از اختصاص هزار و ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح های استانی و جهش تولید در لرستان خبر داد و گفت: مبلغ ۲۰ میلیارد تومان از منابع استانی و حدود ۲۷۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به این موضوع اختصاص یافته و بقیه اعتبارات از محل منابع بخش خصوصی و بانکها تامین خواهد شد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: این پروژه ها علاوه بر پروژه های قبلی که در قالب اقتصاد مقاومتی و تکمیل پروژه های نیمه تمام در حال انجام هستند در استان لرستان اجرایی خواهند شد.
انتهای پیام/