۶دستگاه پل با اعتبار بیش از ۷۶ میلیارد تومان در پلدختر بهره‌برداری شد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر گفت: ۶ دستگاه پل ارتباطی آسیب دیده از سیل فروردین ۹۸ با اعتبار ۷۶ میلیارد و ۱۹۹میلیون تومان امروز پنجشنبه با حضور رئیس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش همای سعادت ،روح_الله شریف زاده” در حاشیه افتتاح پل شهید سلیمانی (بابازید)،اظهار کرد: پل بزرگ بتنی قوسی روستای بابازید با عنوان پل شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به طول ۱۴۱ متر و اعتبار ۴۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان امروز در پلدختر به بهره برداری رسید.

وی افزود: پل روستای پران پرویز به طول ۱۵۰ متر و با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان و پل فلزی روستای طاق عباسعلی با دهانه ۳۹ متر و اعتبار ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز امروز در این برنامه بهره برداری شدند.

شریف زاده یادآور شد: پل ارتباطی روستای کلک بیشه نیز یکی از ابنیه تخریب شده سیل فروردین سال ۹۸ در پلدختر بودکه به صورت بتنی با دهانه ۱۶ متر و اعتبار یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بازسازی شده است.

وی افزود: پل لوله‌ای روستای چالکل با دهانه ۲۵ متر و اعتبار بیش از پنج میلیون تومان و پل سنگی ریخان بادهانه ۹۸ متر و اعتبار ۹۳۰ میلیون تومان از دیگر پروژه های افتتاح شده امروز هستند.

عکس وخبر:فاطمه مهرابی

انتهای پیام/