در آستانه سال جدید؛

۶۳ فضای آموزشی در لرستان آماده بهره برداری است

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت:۶۳ فضای آموزشی با ظرفیت ۱۶۰ کلاس درس در این استان آماده بهره برداری در سال تحصیلی جدید است.

به گزارش همای سعادت،یونس بهاروند ایرانیا روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش بیان کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید ۶۳ فضای آموزشی با ظرفیت ۱۶۰ کلاس درس با مساحت ۲۰ هزار متر مربع در استان بهره برداری می شود که حدود ۶۷ درصد این فضاهای آموزشی یعنی ۳۸ طرح در مناطق روستایی و کمتر برخوردار احداث شده است.

وی افزود: همچنین ۴۸ فضای آموزشی نیز تا پایان مهر ماه در سطح استان بهره برداری خواهد شد.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به تامین تجهیزات آموزشی و ورزشی مدارس در سطح استان اظهار داشت: سال گذشته ۲۲۰ میلیارد ریال تجهیزات در سطح مدارس استان توزیع شد و امسال نیز بیش از ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار تجهیزات ورزشی و آموزشی به استان تخصیص یافت.

بهاروند ایرانیا عنوان کرد: از مجموع این اعتبارات تاکنون بیش از ۷۶۰ میلیارد ریال جذب و تجهیزات آزمایشگاهی هنرستانی گرمایشی و سرمایشی در نظر گرفته شده به نحویکه جهشی در بحث خرید تجهیزات و رفع نیازمندی های استان انجام شده است.

وی یادآور شد: مابقی این اعتبارات نیز طی روزهای آینده تامین و تجهیزات مورد نیاز در سطح استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس لرستان افزود:توزیع تجهیزات مدارس براساس نیازمندی های مناطق ۲۴ گانه توزیع می شود و امسال خرید تجهیزات کمک آموزشی حدود ۲.۸ برابر نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

بهاروند، به عملکرد خوب پروژه مهر استان اشاره کرد و گفت: در پروژه مهر آموزش‌وپرورش لرستان جز ۱۰ استان برتر کشور هست و این نتیجه با تلاش شبانه‌روزی همکاران به‌دست‌آمده است و با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، مهری پرنشاط را برای دانش‌آموزان رقم خواهیم زد.

انتهای پیام/